Rubriker är onödiga

Och jag byter låt på mp3n till en där trummorna dunkar i takt med mitt hjärta. Där elgitarrerna smeker min trumhinna och låt-texten naglar sig fast i min hjärna med svartmålade naglar.

Samtidigt som jag undrar när jag ska sluta leka kurragömma. Inse att den leken fungerar inte när man tröttnat på barbiedockor och disneyfilmer. När ska vi alla sluta leka och fly från oss själva? Det ska såklart framstå som på skoj. Såklart. Men när vi sitter där själva i sängen med blommiga överkast så vet vi. Vi alla vet.

Min sista fråga är: Vart finns vi när eftertexterna har slutat rulla och kärleksparet lever lyckliga i alla sina dar?


Dikt by paulina Levo :) Men fy så bra ändå ^^:D
Nu ska jag redigera de sista bilderna och maila iväg dem innan jag struttar hem för tonfisksallad och lite läxläsning <3 Pussokram era söta små barn ;)
(bilden e en miniatyr annars för de funka it annars...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0