Fotografera

Känner att Jag kommer skriva sjuuuuukt många inlägg idag (A) xD hahaha, men vissa är ju bara bilder också ^^
Den senaste timmen har jag iaf suttit och läst http://thingsyouremember.blogg.se/ :D Hon har supermysiga foton så jag bestämde mej att idag när solen lyser tänker jag inte ägna HELA min kväll åt tvättning(som annars var planerad) utan jag tänker ta min kamera och sätta på mig mysiga kläder och gå ut och fota! :) Ska ringa kusinvitamin o kolla om hon ställer upp som model ^^ Annars blir det bara vanligt fotograferas xD Och så ska jag fota mina nya grejjer som jag köpt! :D
ÅÅÅÅH kan inte matte o engelska gå superfort så jag slipper hem NU?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0