bildlös

saknar bilder... eller egentligen inte, men har bara int hitta den rätta :P
Igår stack vi iaf in till stan efter skolan :D behövde verkligen lite uppiggning! :P Hitta en supersöt butik (där jag kmr köpa alla presenter i framtiden) och sen kollade jag in dedär uggsen jag så gärna ville ha, MEN när jag äntlgen stod där med uggsen på mj... jaa då ville jag inte ha dem :O nåjaa, 35 euro kvar i börsen då :D Tolla iväg till HM åxå där ja hitta en liten brun väska och lite puder :) (Y) Och ett par strumpbyxor från indiska =) Sen hann Ullis och jag tolla iväg till Adam o Eva (enormt stort loppis) och ja hitta en bok =)
Idag ska ja bara boka tvätttid, laga läxorna o fara ut o gå :) Låter überskönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0